Från och med 241108 gäller våra nya e-tjänster för blanketter och supportärenden. För de ärenden som det ännu inte finns en e-tjänst för ska man skapa ett supportärende och bifoga aktuell blankett.
Det är då samma blankett som tidigare. Vi kommer löpande att lägga upp fler e-tjänster och plockar då bort blanketter som är upplagda som PDF. Du klickar på aktuell e-tjänst och loggar in som anställd. Är du inte anställd i kommunen kan du göra supportärende/ansöka om intyg och använder då Bank-ID som inloggning.
Alla ärenden som kräver signering av chef skickas först till chef och inkommer till oss när chef har signerat. Du kan följa dina ärenden på Mina sidor.
Vi kommer att sitta på kommunhuset en dag i månaden och ni kommer då att kunna boka besök med oss. Vi kommer även att ha drop-in dessa dagar. Vi bemannar mellan kl. 09:00-12:00 och 12:30-15:00.
Fastställda datum:
5 december 2024
8 januari 2025
5 februari 2025
5 mars 2025
För att logga in på Självservice går du via TEMAB Portalen Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster..
Blanketter (så som tidrapporter) och manualer finner du i menyn till vänster under "Blanketter och Manualer".
Kontakta IT-centrum på 0293-21 80 80.
Har du frågor om din anställning eller din lön är du välkommen att kontakta Lönecentrums support på 0293- 21 82 00.
Löntagare som vill ändra sitt lönekonto anmäler det nya lönekontot på www.nordea.se/anmalkonto under Genväg.
(arbetsgivarnummer 647 019)