IT-Centrum

Portalen stängd för uppgradering 8, 9 och 10 juni

Portalen kommer att vara stängd för samtliga användare på grund av uppgradering och det påverkar samtliga Personecprogram som Självservice, Utdata, Förhandling och Flexstämpling i Älvkarleby.

Följande tider gäller för respektive kommun:

Tierp och Temab - stänger måndag 8/6 kl.08:00 - öppnar 8/6 kl.13:00

OBS! Även Ekonomidelarna kommer att stängas (ej Temab) 8/6 kl. 08:00 - öppnar 8/6 kl. 09:30 

 

Älvkarleby - stänger tisdag 9/6 kl. 8:00 - öppnar 9/6 kl. 13:00

OBS! Även Ekonomidelarna kommer stängas 9/6 kl. 8:00 - öppnar igen 9/6 kl. 09:30

 

Knivsta - stänger onsdag 10/6 kl. 08:00 - öppnar 10/6 kl. 13:00

 

OBS! Tiden för när vi öppnar kan komma att förändras.

Kommentarer
Sidan publicerad 2026-06-02 av Ulrica Isberg