Från och med 241108 gäller våra nya e-tjänster för blanketter och supportärenden. För de ärenden som det ännu inte finns en e-tjänst för ska man skapa ett supportärende och bifoga aktuell blankett.
Det är då samma blankett som tidigare. Vi kommer löpande att lägga upp fler e-tjänster och plockar då bort blanketter som är upplagda som PDF. Du klickar på aktuell e-tjänst och loggar in som anställd. Är du inte anställd i kommunen kan du göra supportärende/ansöka om intyg och använder då Bank-ID som inloggning.
Alla ärenden som kräver signering av chef skickas först till chef och inkommer till oss när chef har signerat. Du kan följa dina ärenden på Mina sidor.
Vi kommer att sitta på kommunhuset en dag i månaden och ni kommer då att kunna boka besök med oss.
Vi kommer även att ha drop-in dessa dagar. Vi bemannar mellan kl. 09:00-12:00 och 12:30-15:00.
Fastställda datum
7 maj 2025
4 juni 2025
Vi kommer lägga ut ny information när vi har en lösning till hur bokning kommer ske. Så det är just nu drop-in som gäller.
Vår scanning upphör från och med 241101. Vår kommande e-tjänst kommer istället att gälla.
Löntagare som vill göra en ny anmälan eller ändra sitt lönekonto anmäler det nya lönekontot på www.nordea.se/anmalkonto Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
(arbetsgivarnummer 626 889).
Ikon som illustrerar filtyp | Filnamn | Filstorlek | Datum fil laddades upp |
---|
Supporttider
måndag-tisdag 9-12
onsdag STÄNGT
torsdag-fredag 9-12
Tierp 0293-21 82 00
Älvkarleby 026-831 52
Knivsta 018-34 70 82
E-tjänster
Tierp
Älvkarleby
Knivsta
TEMAB